Harmonogram webinarów i warsztatów stacjonarnych z pracodawcami i przedsiębiorcami

29.11.2023 – online (MS Teams)

Godzina

Firma

Temat Webinaru

Prelegent

8.55 - 9.00
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej- organizator
Otwarcie Targów Pracy 2023 - edycja hybrydowa
Prof. dr hab. Piotr Borek - Rektor Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
9.00 – 10.00
AON
Junior w procesie rekrutacyjnym – jak przygotować się i przejść przez proces rekrutacyjny nie mając doświadczenia.

Celem szkolenia będzie zapoznanie uczestników z zasadami i przebiegiem rekrutacji na role z poziomu junior, oraz przedstawienie wskazówek jak skutecznie przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej nie mając doświadczenia. Agenda: • Rekrutacja na role juniorskie od kuchni: o Czym są role Junior? – role junior w ogłoszeniach i praktyce o Role Junior w perspektywie rekrutera/rekruterki – jak wygląda rekrutacja na role junior w perspektywie rekrutacji • Proces rekrutacyjny w pigułce: o Phone screen – co to jest? Na czym polega? Jakie są standardowe pytania? o Rozmowa z managerem/managerką – co to jest? Na czym polega? Jakie są standardowe pytania? • Wskazówki w jaki sposób się wyróżnić i przygotować do rozmowy, m.in.: o Jak czytać ogłoszenie i przygotować się do rozmowy o Jak opowiedzieć swoją historię w trakcie rozmowy rekrutacyjnej o Dlaczego najważniejszą rzeczą w rekrutacji jest uśmiech? o Dlaczego CV musi być idealne? o Dlaczego to Twoje pytania są najważniejszą częścią rozmowy rekrutacyjnej?

Marcin Konieczny - specjalista ds., rekrutacji z obszaru ról administracyjnych, językowych oraz IT.
10:10 - 11:30
Grupa Pracuj S.A (Pracuj.pl)
Zdobądź pracę marzeń: o czym pamiętać szukając idealnej pracy?

Zapraszam Was serdecznie do udziału w moim praktycznym webinarze, gdzie zgłębimy skuteczne strategie poszukiwania pracy online na portalu Pracuj.pl. W trakcie tego wydarzenia będę dzielić się konkretnymi wskazówkami, jak analizować ogłoszenia o pracę, przygotowywać udane zgłoszenia oraz wyróżniać się w oczach potencjalnych pracodawców. Wspólnie odkryjemy, jakie kroki warto podjąć, by zwiększyć swoje szanse na zdobycie wymarzonej pracy. To okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności, które pomogą Wam w rozwoju waszych karier zawodowych.

Maciej Bażela - Account Manager
11.40 – 12:40
ABB
Studia czy praca - a może da się to połączyć?

Zastanawiasz się, czy można jednocześnie studiować i pracować? Chciałbyś spróbować, ale obawiasz się, że doba jest za krótka? Na naszym spotkaniu pokażemy, co warto uwzględnić przed podjęciem takiej decyzji, a także zdradzimy przepis na pogodzenie tych dwóch aktywności 😊.

Kamila Stanek - Senior Talent Partner ABB, Dominika Bartosik - Senior Talent Partner ABB
12:50 - 13:50
Shell
Personal skills for multilingual - competitve advantage for your future career

The workshop is dedicated to students and graduates of philological and related fields who would like to pursue their professional careers in organizations operating in a global, multicultural, and multilingual environment. Workshop Program: Skills of the future- what skills are employers looking for? Personal Competencies - how to acquire them? What experiences will give you an advantage in the recruitment process - attractive activities in the eyes of recruiters How to describe personal competencies in your CV to make It unique? How to showcase personal competencies during the recruitment process?

Anna Moskała - Resourcing Lead, Anna Popiel - Recruiter, Aleksandra Podlaska - Customer Success Lead
14:00 - 15:00
No Fluff Jobs
Jak dać się znaleźć pracodawcom w sieci?

Czas na level up kariery! 🚀 Chcesz aby Twoja kariera nabrała tempa? Wpadnij na webinar z No Fluff Jobs, podczas którego poruszymy nurtujące kwestie: 👉 Gdzie pracodawcy szukają nowych talentów i jak się wyróżnić? 👉 LinkedIn — czy to dla każdego? 👉 Jak stworzyć atrakcyjne CV? Trzy razy tak? Widzimy się na webinarze, a Ania Zwolińska, Recruitment Specialist w No Fluff Jobs, podpowie Ci co i jak!

Anna Zwolińska - Recruitment Specialist
15:10 - 16:10
Fundacja My Personality Skills
Odporność na stres w erze kompetencji przyszłości: Perspektywa pracodawców i pracowników

W dzisiejszym dynamicznym środowisku pracy, umiejętność radzenia sobie ze stresem stała się kluczową kompetencją zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Zapraszamy na wyjątkowy webinar, który przeniesie nas w głąb psychoterapeutycznej refleksji nad tematem stresu w miejscu pracy. W kontekście ewoluujących wymagań kompetencji przyszłości, ta sesja skupi się na subtelnych aspektach budowania odporności psychicznej u pracowników i pracodawców. Biorąc pod uwagę badania oraz najnowsze trendy w psychoterapii, dowiemy się, jak psychoterapeutyczne podejście może być zastosowane do zrozumienia i łagodzenia stresu związanego ze zmieniającymi się wymaganiami zawodowymi.

Natalia Grońska - MBA, psycholog, psychotraumatolog, grafolog, doradca zawodowy oraz mediator sądowy. Prezes zarządu Fundacji MY PS
16:20 - 17:20
Experis Academy
Rynek pracy i pierwsze kroki w branży IT

Podczas webinaru uczestnicy będą mieli okazję posłuchać o dynamicznie zmieniającym się rynku IT oraz zapoznać się z przydatnymi wskazówkami, które mogą pomóc w stawianiu pierwszych kroków w branży. Omówimy przekrój stanowisk w IT, jak wyróżnić się na rynku pracy, nie mając jeszcze doświadczenia zawodowego, jak również przedstawimy elementy procesu rekrutacyjnego.

Sylwia Panek – Strzała - Experis Sales Manager

Spóźniłeś/aś się… Zapomniałeś/aś się zapisać?
Nic straconego! Przygotowałyśmy małą niespodziankę dla wszystkich, którzy chcą jeszcze do nas dołączyć! Wystarczy kliknąć w przycisk.

Uwaga!

Dołączenie do spotkania poprzez link oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

https://www.uken.krakow.pl/klauzula-rodo

DOŁĄCZ TERAZ!

30.11.2023 – stacjonarnie (Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej)

Godzina

Firma i prelegent

Temat warsztatu stacjonarnego

Zapisy

09:00 - 11:00
PassionHR - Anna Pajęcka - Doradca ds. HR, Manager działu rekrutacji Aleksandra Manjak - Specjalista ds. rekrutacji
Zrób WOW na pracodawcach, czyli jak efektywnie znaleźć pierwszą pracę

Nie trać czasu na wielomiesięczne poszukiwanie pracy. Daj się zauważyć i znajdź w krótkim czasie pracę, którą pokochasz! Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz, więc niech to będzie dobre wrażenie. Pomożemy Ci efektywnie znaleźć pierwszą pracę, która będzie odpowiadała Twoim aspiracjom i zainteresowaniom. Zgłoś się na warsztat „Zrób WOW na pracodawcach, czyli jak efektywnie znaleźć pierwszą pracę” prowadzony przez doświadczone rekruterki z PassionHR – Anię Pajęcką i Olę Manjak. Dlaczego ten warsztat jest dla Ciebie? • Dowiesz się, jak aktualnie wygląda sytuacja na rynku pracy i co z tego dla Ciebie wynika. • Opowiemy Ci, co możesz zrobić, żeby dać się zauważyć wartościowym pracodawcom. • Pomożemy ułożyć plan działania i dobrze przygotować się do poszukiwania wymarzonej pracy. • Pokażemy Ci, jak zbudować swoją markę na rynku pracy, przygotować atrakcyjne CV i dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej. • Nauczysz się określać swoje mocne strony, które dodadzą Ci odwagi i zwrócą na Ciebie oczy rekruterów. Gotowa? Gotowy? No to widzimy się na warsztacie!

12:00 - 13:30
Punkt Obsługi Przedsiębiorcy - Wydział ds. przedsiębiorczości i innowacji UMK - Bartosz Dasios - Inspektor
Pierwsza firma - krok po kroku!

Podczas szkolenia studenci mogą dowiedzieć się jak wygląda procedura otwierania jednoosobowej działalności gospodarczej w Krakowie oraz kiedy możemy prowadzić działalność nierejestrową. Wyjaśniamy, jak otworzyć firmę bez wychodzenia z domu, a także jak zrobić to osobiście w Urzędzie Miasta Krakowa. Informujemy, jak uzyskać Profil Zaufany, niezbędny do elektronicznego załatwiania spraw urzędowych. Na szkoleniu poruszane są również tematy związane z możliwością uzyskania wsparcia finansowego na otwarcie firmy oraz o obowiązkach przedsiębiorcy wobec ZUS, czy Urzędu Skarbowego.

15:00 - 17:00
CEOANIMATOR - Patrycja Litwicka-Grześkowiak (zmiana) - CEO, animatorka, rekruterka
Animator zabaw dziecięcych - warsztat praktyczny

Dzięki Warsztatom studenci i studentki będą mieli szansę: - nauczyć się wielu gier i zabaw, dzięki czemu młodzież nabędzie kompetencji organizacji czasu wolnego dla każdej grupy wiekowej; - nauczyć się układów tanecznych wykorzystywanych na dniach otwartych, festynach, dniach szkoły oraz podczas prowadzenia zajęć z zakresu rekreacji ruchowej; - poznać możliwości jakie daje praca w animacji - zdobyć praktyczne informacje odnośnie możliwości odbycia praktyk zawodowych oraz podjęcia pracy w charakterze animatora czasu wolnego. Uczestnicy warsztatów będą mieli szansę dowiedzieć się jak podjąć pracę zarobkową w okresie wakacyjnym oraz zdobyć nowe kompetencje, które są coraz bardziej pożądane na rynku pracy.