Teleperformance

Nasza misja

Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem.

Co nas wyróżnia?

Różnorodność, inkluzywność i równość to podstawy naszej kultury. Jesteśmy najbardziej zróżnicowanym globalnie dostawcą usług biznesowych w branży. Wierzymy, że nasze różnice czynią nas silniejszymi. Jesteśmy dużą grupą, ale działamy solidarnie. Dbamy o dobro pracownika.

O nas

Teleperformance to sprawdzony partner w branży Customer Service, który pod względem merytorycznym i technologicznym jest przygotowany na spełnienie wszystkich potrzeb partnerów biznesowych, oferując im wielokanałową, spersonalizowaną i kompleksową obsługę procesów związanych z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem klienta. Zapewniamy zintegrowane podejście w zakresie zarządzania doświadczeniami klientów, usług back-office i optymalizacji procesów biznesowych. Pomagamy organizacjom zwiększyć wydajność biznesową, a także poprawić lojalność klientów. Na całym świecie ponad 420 000 naszych pracowników obsługuje 170 rynków, posługując się 265 językami i dialektami.

W Polsce działamy nieprzerwanie od 1997 roku. Zapewniamy obsługę klienta, wsparcie techniczne na rynkach B2B i B2C, w handlu elektronicznym, detalicznym, IT, bankowości, usługach finansowych, energetyce, FMCG, mediach i sektorze opieki zdrowotnej.